Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Είμαι άνεργος οικογενειάρχης και υψώνω την φωνή μου όσο έχω ακόμα internet και ρεύμα.

Με την παρουσία σας σε αυτή την σελίδα στις 14 Δεκέμβρη θα δώσουμε ένα ισχυρό μήνυμα.Ελάτε να οργανώσουμε μια διαδικτυακή πορεία διαμαρτυρία που θα αφήσει ιστορία...





Συμπολίτες μου
Είμαι άνεργος οικογενειάρχης και υψώνω την φωνή μου όσο έχω ακόμα internet και ρεύμα.Είμαι στα τελειώματα με κάτι λίγα ευρώ ακόμα στην τσέπη και ζήτημα χρόνου να έρθει η εξαθλίωση.Είμαι αγανακτισμένος και συνάμα οργισμένος.

Κάντε τον κόπο και ρίξτε μια ματιά στην σελίδα μου 
http://poreiadiadiktiou.blogspot.gr/ 
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και θα είμαι ευγνώμων αν δημοσιοποιήσετε την προσπάθεια μου. 
Σημείωση: Θα φτιαχτεί και μια σελίδα με όλα τα blogs που θα στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου