Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ;;; ΜΕ ΑΣΤΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ - ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ...

Έτσι ακριβώς μου ήρθε σήμερα το χαρτί που μου ζητά να γνωστοποιήσω το ΑΜΚΑ του παιδιού μου από το δημοτικό που ...




Παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε το Α.Μ.Κ.Α. του παιδιού σας.
Ο αριθμός Α.Μ.Κ.Α. είναι απαραίτητος για την καταγραφή των στοιχείων του μαθητή στα συστήματα πληροφορικής του Υπουργείου Παιδείας.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ¨..................................................................
ΑΜΚΑ¨.....................................................................................................
ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΦΟΙΤΑ¨....................................................................................


Ο γονέας/κηδεμόνας.

Έτσι ακριβώς μου ήρθε σήμερα το χαρτί που μου ζητά να γνωστοποιήσω το ΑΜΚΑ του παιδιού μου από το δημοτικό που ...



φοιτά.Και διερωτώμαι εγώ ποιά η σχέση του ΑΜΚΑ με το ρόλο του υπουργείου Παιδείας,που είναι να παρέχει δωρεάν εκπαίδευση στα παιδιά:Αλήθεια αυτό αν θυμάμαι δεν έγκειται στα προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τον νόμο 2472/1997,περι προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα:
Ένας αφελής γονέας.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου